Alla inlägg den 19 december 2012

Av aldrig - 19 december 2012 09:46

Min hals och ansikte är så jävla svullet..i morse efter jag hade spytt kunde jag knappt dricka te eller röka..


Skulle ha ätit gröt så jag hade sluppit spy :(


Nej nu ska jag klä på mig ut och röka.. sen träna i TVÅ timmar.


Sen ut med hundarna och koka mat åt dom..


Skulle aldrig mata mina djur med något jag själv aldrig hade stoppat i min mun.

djur är också människor.

 

   

 

Hade ganska fina kurvor på den bilden.. skulle gärna se ut så nu med,.. för ''mellanlanda''.

 

Innan v åkte sa han att jag hade börjat se mager,undernärd, spinkig, för smal ut,.

Naturligtvis vet ju vi alla att han ljuger att han skojar och driver med mig,

 

Men snart så.. snart älskade pojke snart är jag mager.

 

Snart är jag din magra ärriga undernärda tjej som legat med alla dina vänner och din lilla pundarhora som avgudar dig så äckligt jävla mycket.

 


Vi hörs senare om jag nu ens har några läsare kvar vet jag inte.. orkar inte ens kolla statestiken.. antar att den är rätt låg..


Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards