Alla inlägg den 22 december 2012

Av aldrig - 22 december 2012 22:30

Köpte en fantastiskt fin klänning idag i size zero.. som jag SKA ha i sommar. Den är kort, figursydd och svart och luder vid bysten.. riktigt slampklänning.


Passar mitt altrego.. önskar att hon var verklig.


vet inte vad som händer.. men började helt plötsligt frysa och skaka en massa... Måste klä på mig.. ut med hundarna.. städa.. krypa i säng.. drömma vackra drömmar.. ända gången jag är lycklig är när jag sover, drömmer mig bort. 

 

Är så nervös inför julbordet.. dom två senaste åren har jag suttit och gråitit på mitt rum timmar innan det är middag..

vet verkligen inte vad jag ska äta alls.. är så rädd... kommer inte kunna kräkas på julafton... inte heller när vi åkt bort..

får inte misslyckas.

Av aldrig - 22 december 2012 18:30

innerst inne vill jag bara lägga mig på golvet gråta och skrika hysteriskt.. men samtidigt vet jag att det är min kropp som säger åt mig att jag är stark. Gör den en tjänst.

 

Har kanske behållt max 3 mål den senaste veckan.. Känner mig stolt.

Har till och med tagit mig modet till att börja spy när folk är hemma..

 

Gick ganska dåligt att spy upp middagen idag,. stark tacos är ingen höjdare att få upp.. Men kämpade mig igenom det ändå och det mesta kom nog upp.. men det gjorde ont.. väldigt ont.

 

Hostar inte ens längre.. är tyst som en mus och istället för små skvättar kommer floder.. nästan för mycket på en gång.

 

Kan inte sluta tänka på min fina heller... önskar att han var här och viskade att allt skulle ordna sig.

 

Känner mig fulare än någonsin., särskilt efter igår när jag såg filmen.. var premiär..även om det spelades in för typ ett halv årsedan.. fy helvete så jag ser ut.. ville nästan springa ut och gråta.. det är värre än vad jag trodde...

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards