Alla inlägg den 24 juli 2012

Av aldrig - 24 juli 2012 22:45

Har ryggskott eller något jävla skit,


Krockade härom dagen med J, Det gick bra.. förutom att jag har så fruktansvärt ont i ryggen till och från, just nu kan jag inte ens sitta upp.


Ska tillbaks till sjukhuset i morgon om det inte gått över.

Av aldrig - 24 juli 2012 20:05

Det finns ingen hjälp att få.



tror ni inte att jag har försökt, får bara höra '' det beror på din ätstörning '' '' vi kan tyvärr inte hjälpa dig, ''




Nu har vi det utrett.


Nu slipper ni fråga det varje dag..


Kram på er alla där ute, ni anar inte hur mycket ni alla betyder för mig.



Av aldrig - 24 juli 2012 19:00


Åt två vackor förut, grillade dom i ugnen och gjorde en tofuomelett,. Och åt lite tofuglass med blåbärsylt.


Fick ångest och skuldkänslor som fan.. 


Gick för kissa och insåg hur det kliade i halsen, hur kroppen sög efter spy upp det.


Tänkte berätta om mina kräkvanor.


1. Äter ( Om jag planerar att spy tuggar jag den extra mycket för att förenkla procesen )


2. Kissar lite.


3. Tar fram en tandborste, ( har en speciell avsedd för kräkning ) 


4. Lägger toapapper i toaletten, ca en halv meter.


5. Lägger en handduk på golvet.


6. Tar ett glas och fyller med vatten och klunkar i mig ca 3 glas.


7. Hoppar ca 10 gånger och trycker på magen,


8. Ner med tandborsten och fortsätter tills jag spyr galla.



rekomenderar ingen av er som inte redan är ätstörda att göra't..

Av aldrig - 24 juli 2012 11:18

Tänkte svara på era frågor nu, 


Nej jag är inte gravid än, men jag jobbar på det, jag ska vara gravid innan året är slut, och därför.. ska jag börja äta bättre.

Sluta svälta och sluta hetsa och spy.



Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards