Alla inlägg den 5 juli 2012

Av aldrig - 5 juli 2012 16:21



Blev ingen frukost, Åt kanske tre tuggor.. 

Rekomenderar  verkligen att äta mandlar eftersom det  gör så att man får smalare midja, Det är bara svälja hela om man ogillar smaken, Annrars kan maan ju riva det över något osv. 


Skulle äta soygurt, bärmix, mandlar och en halv kiwi.


 




Av aldrig - 5 juli 2012 16:21



Blev ingen frukost, Åt kanske tre tuggor.. 

Rekomenderar  verkligen att äta mandlar eftersom det  gör så att man får smalare midja, Det är bara svälja hela om man ogillar smaken, Annrars kan maan ju riva det över något osv. 


Skulle äta soygurt, bärmix, mandlar och en halv kiwi.


 




Av aldrig - 5 juli 2012 14:15

Såg bilder nu idag som var 4 år gamla. Jag och min bästis hade umgåtts i ca 4 månader och var wanna be emosar.

Fast vi vart ju emo med till sist,



Jag var så smal. Innan jag vart sjuk på riktigt, Innan jag svälte mig, innan jag hettsade och åt massa godis varje dag efter skolan.


Innan jag åt i smyg, Åt som en myra.


Innan jag var rökare, Innan jag började skita i allt och skära sönder mina fula armar.


     


Av aldrig - 5 juli 2012 01:57


Som jag skrev innan åt jag potatis sallad och bröd till frukost men det kom upp.


Struntade fullständigt i min diet idag.. Jag önskar verkligen att mitt liv var normalt igen.


Till lunch åt jag :

      

Som ni ser är det Cola light, Gelantinfyllt äckel godis och riskakor med ost på.



Jag vill säga att det är vidrigt.

Men jag kan inte,

För jag älskar mat, Jag älskar innerst inne att äta precis som ni.


Det var ju det som gjorde oss alla sjuka.

Ingen utav oss vart sjuka över natten lixom.


Min middag bestod av Special K och Sojagurt


 

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards