Alla inlägg den 20 juli 2012

Av aldrig - 20 juli 2012 05:11

framför allt inte alls underbar.


Jag ska snart till en vän är det planerat,, men är så rätt att hon ska nobba mig.

Inte höra av sig.


Sova och skita i mig. Men  det får hon inte, Jag ska ju dit klockan sex. SEX. inte senare, 


Sen klockan tio ska vi åka och köpa cigg? Och sen ska jag med henne till soc, Inget annat.


Jag ska vara snygg idag, männen ska vända sig om.


Jag har sminkat mig, mörka maarkerade läppar, maskara fyllda fransar och en rödtunn ögonskugga, upptryckta bröst, lång tight kjol, tight ljusrosa veckat  linne, skyhöga skor och stylat hår.


Idag ska jag vara vacker, vacker, fin och attraktiv.


Fuck ätstörningarna, fuck cannabis, fuck concerta, fuck fett, fuck killar, fuck me. Fuck off.


Det sägs att man får det man förtjänar, men förtjänar någon kvinna att bli behandlad som en liten hora, innerst inne vill hon bara bli älskad, bekräfftad, hon har ingen fadersfigur, hon vet inte alls hur man blir omtyckt av män utan sära på benen och pruta med läpparna och stöna högt.


Idag är det jag som är kung,

Av aldrig - 20 juli 2012 02:44

Ska börja äta rawfood i morgon, men kommer göra lite ''undantag'' för cigg, alkohol och tex bönor osv, som är kokta, åtminstonde i början!



Jag dricker ju nästan aldrig alkohol ändå, så. Men över min döda kropp att jag dumpar mina cigaretter.


Så här ser mitt matschema ut i morgon iaf.


Frukost ; äppelgröt, 


Lunch ; Sellerisoppa. 


Middag ; Rivna morötter + kokta vita  bönor.


Fy tusan vad selleri smakar skit, men det är ganska nyttigt, Och innehåller bara negativa kalorier.



Aja. Mår piss, är så äcklig och fet. 


hatar att jag är så kass på killar, för jag tycker du är grymt snygg, attraktiv osv.



Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards