Alla inlägg under augusti 2011

Av aldrig - 20 augusti 2011 16:48

Enormt mycket. Jag vill ha dig nära, se dig över mig. När du biter dig i läppen och blundar och fortsätter hårdare och hårdare..


Kommer aldrig kunna sitta vid skolan utan tänka på den natten när vi låg på maken,Rökte cannabis och kollade på fladdemössen... och höll varandras händer.. 



Jag saknar dig ditt jävla svin. Jävla drägg. 

Punkarsvin. Jag tycker om dig. 

             Jag saknar dig..och det gör så ont.

Av aldrig - 20 augusti 2011 13:42

= vikt nedgång. Man kan inte äta snabbmat, knappt  något  godis osv.. och ja ;)



när någon påpekar att  jag blivit smalare mår jag ännu sämre., för då blir jag extremt rädd att gå upp igen..

Av aldrig - 19 augusti 2011 22:51

Alltså.. jag minns inte.. Jag minns inte vad som hände när. Men jag minns det mesta vad vi gjorde.. men inte vilka tillfällen.. det är som en jävla gryta med ihopkletad spaggetti.


Han med tjejen hade glömt kvar en halvfull vodka flaska. Jag var redan fnittrig. Medans killarna sa ' men fan Maja, ta det du! du ville ju bli full'  jag frågade om dom skulle skvallra men det skulle dom inte. Jag skruvade upp korken och öppnade munnen och klunkade hastigt i mig och kände hur det brändes och kvällningarna medans killarna '' DRICK. botten upp KLUNKA KLUNKA KLUNKA...''

Jag tog min väska och vinglade längre bort dit dom inte såg mig och drog fram min hårspray och en plastpåse och boffade lite innan jag kröp tillbaks till dom och började gråta,Om att  jag frös, att jag mådde så dåligt så dåligt.




Tillsist kröp jag ihop bland dom hundratals plastpåsarna och skakade. Ena killen kom fram och gav mig hans jacka. En stund senare låg jag där med min jacka, Tre bomberjackor. En harrington och en skinjacka. Innan jag somnade in började jag prata '' Jag vill hem. Hem Till 'mr x' och sova. jag fryser så.. ' innan jag hysteriskt började gråta.  Dom lungnade mig med ' Om du vilar nu. och sover kommer du må bättre när du vaknar. Om du går ut nu kommer snuten ta dig.. det vill du inte vah?'  


Efter en stund vaknade jag och ställde mig upp. Vi gick ut i vinterkylan och gick mot medborgarplatsen. Påvägen dit gick vi in på burgerking. Bara jag mitt ex och en av killarna.


Full som jag var började jag sjunga, skrika,. sparka. Jag kände hur folk gav mig blickar och fattade inte varför.



' Lugna ned dig. Det står en snut jävel där och stirrar på dig?!'



Vi reste oss och stack snabbt iväg, vid medis gick jag in på toaleten och såg hur smutsig jag var. Min skinjacka var helt lerig, damig, Jag var svart i ansiktet, blödde på benen..  


på tunnelbanan satt vi brevid en ung tjej. Killarna väsnades. medans jag satt dubbelvikt över sätet och gnällde.  Vid skärholmen gick hon av, Men innan viskade hon till mig

' Vilka grabbar, ta hand om dig gumman. åk hem och sov så ska du se att det blir bättre.''


JAG VILL DIT IGEN. DIT.. JAG SAKNAR MITT ÄLSKADE STOCKHOLM..  





Av aldrig - 19 augusti 2011 22:12

Första gången jag jag rökte på var i den vanliga 'gången' över stockholm södra. Det var andra gången jag var där. Första gången hade vi varit fulla, Och boffat, Jag Mitt ex och en utav hans vänner.


Denhär gången var det vinter och kallt. Det var jag mitt ex och två utav våra vänner. Vi kom in och satte oss på ett utav rören och  jag fick en öl, Bara efter en stund hördes bankande på ståldörren och en röst '' ÖPPNA DET ÄR JAG'' . Han hade med sig en kort tjej i dreads. Alla satt och drack på varsin öl när en av killarna drog fram en liten bit av aleminuum folie och börjar elda på biten och tillsist rullar en Joint som han tänder och lämnar över. Till sist är det min tur. 


Först tvekar  jag innan jag tar emot den och tar ett bloss av den glödande saken.

Smaken var så speciell. God på något sätt. Och känslan var underbar. 


det jag inte visste var att det skulle vara början på ett rent helvete.

Av aldrig - 19 augusti 2011 12:09

sitter nu med en snus i  käften, Smakar inte gott precis, Och inte äckligt heller. Bräns mest. 


Längtar tills jag får träffa ' x ' igen. Då han får se mitt rum, Har börjat fixa det nu, Det enda dom är kvar är krimskramset som ska upp över balkongdörren, sänghimmeln speglar , hyllor och sen fotöljen. Hoppas verkligen den finns kvar,, Ska köpa den i morgon. 





min hals...



Av aldrig - 19 augusti 2011 12:09

sitter nu med en snus i  käften, Smakar inte gott precis, Och inte äckligt heller. Bräns mest. 


Längtar tills jag får träffa ' x ' igen. Då han får se mitt rum, Har börjat fixa det nu, Det enda dom är kvar är krimskramset som ska upp över balkongdörren, sänghimmeln speglar , hyllor och sen fotöljen. Hoppas verkligen den finns kvar,, Ska köpa den i morgon. 





min hals...



Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards