Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av aldrig - 11 augusti 2011 14:57

      ' allt det du ser i spegeln stämmer inte alltid överens med verkligheten. '






vi stog på balkongen och rökte, jag försöktee tryckka i mig en banan, Jag ville verkligen inte. Jag spottade ut, Precis då hörde jag din röst och såg hur du gick in, Jag försökte ta tag i dig, Men du tog bort min hand. Satte dig i soffan och jag satte mig brevid dig, ' du måste äta, och om du försöker gå ned i vikt kan jag tala om för dig att det är helt fel sätt, du ställer bara in din kropp på svält, och ...'' jag kunde inte hålla tårarna inne, Han kramade om mig, och torkade mina tårar, Till sist fick jag i mig bananen,  och frågade 'Är du nöjd nu..? ' 

'Ja jag är nöjd, Kom hit'















i dina armar kände  jag mig som vackrast.



 





Av aldrig - 11 augusti 2011 14:51

Har grymt ont i halsen,. Men det hindrar mig inte,


Åt två mackor nyss, Men spydde upp dom, Det är ett bra sätt att kunna äta, utan skuldkänslor, Senare idag tänkte jag ut och jogga, 



Till Middag ska jag äta Vitkål/lök/Tomat/Linser, 






Snart 'är jag fin, Snart är jag snygg.


Måste ta kontakt med Ungdomsmotagningen, Jag vill inte leva i dethär mörkret längre, Jag orkar inte med det mer. Sen måste jag göra Gravidetets test.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards