Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av aldrig - 30 augusti 2011 21:58

har sett bilder som är 3 år gamla. Jag Var så spinkig då, så vacker och smal. Men Jag insåg det inte, Jag tyckte jag var ful, och tjock bara,..skulle göra vad som helst för få tillbaks det..





Man nöjer sig aldrig. Jag trodde på vad alla sa, att jag var tjock. Det var jag inte, Jag var smal. Och jag tänker bli det igen.

Av aldrig - 30 augusti 2011 14:39

Av aldrig - 30 augusti 2011 13:53

att jag vill bli kär igen, alltså, ha någon att älska, Någon som verkligen älskar mig.. Någon att vända sig till.. Att fly till, prata med, Mysa med. Eller bara skrika på, Bråka med.. Men ändå veta att mann har  den.

fast det kommer aldrig ske.. 





Av aldrig - 30 augusti 2011 11:44

Det blev ett hakkors på handleden,  Nej men,.


Ett hjärta, över ett av mina ärr. Gjorde inte så ont alls faktiskt. Tänk så mycket man kan ha en ElTandborste till.




Av aldrig - 30 augusti 2011 10:13

är bisexuell. Jag Tycker Tjejer Kan Vara Sjukt Vidriga, Men i Hemligehet Kollar jag på 'Lebb' porr. Spanar in tjejer, Har Cam Sex, Har inte varit med många tjejer men... Det känns mycket Hetare, 



Har svårt att tända på killar  Ja, förutom Crustare eller Skinheads. Indie Killar är också rätt heta, Sen har killar kuk, och då kan man knulla

Tacka vet jag bröst och fitta, men skulle inte vilja gifta mig med en tjej. Inte  förs  jag fått ett par barn, och levt klart med en 'man' . men har ingeet emot att... vara med brudar nu inte.. 






Av aldrig - 30 augusti 2011 09:42

har insett att jag måste göra graviditetstest, Ska boka tid snart. Ska vänta MINST en månad till   Snälla..... fan.

Mår fortaraande sjukt illa,.why(?)



Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8
9
10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards