Alla inlägg under juni 2011

nu.

Av aldrig - 20 juni 2011 16:27

Har precis ätit,, ris och typ tofu med sås gjord på tomatsås(basilika)

Sen spenat, Som jag äter extremt mycket av. Ska vara barnvakt senare..


Just nu mår jag lite... dåligt faktiskt.

Berättar kanske senare, om jag orkar,. eller fan.. skit samman, Skit samma bara.

Av aldrig - 20 juni 2011 14:02

Har en såndär jobbig dag,, när man bara känner för supa sig äckligt full.. bara ligga på marken och skrika, vara högljud, Få Upmärksamhet.. starka smaken av alkohol och kvällningar.. Jag vill vara så där skitpackad när man känner att man kan flyga. Benen som spagettie, Och kyssarna,, som blir så annulunda.,




snart.. snart, när jag åker bort. Då jävlar.. Fy fan vad jag ska dricka, Fy fan vad jag ska spy.

Av aldrig - 20 juni 2011 12:37


 


 

Av aldrig - 20 juni 2011 01:17

..och tänker.. Pratade med mitt ex härom dagen. Imorgon åker han till Thailand. 

Om vi fortfarande varit tillsammns skulle jag följt  med.  Men jag veet att han och jag kommer träffas och säkert resa. I framtiden, Men inte bara just nu,..


Och jag älskar han för det vi hade, och för hur han ställde upp och orkade med mina psykbryt. 


Sen är jag jävligt stolt över hur han har utvecklats som människa sen vi gjorde slut. Han har oxå tampat ner på  alkoholen och Hashen .

Gick ut nian med okej betyg. Vilket jag aldrig trodde. Mina var oxå okej, Från ett g till flertal på så kort tid. Både han och jag behövde det , Hur mycket smärta det, ingick när det tog slut .


Nu mår både han och jag bra. Och är vänner., eller ja,  vi har inte träffats ännu .. meen planerar att ses till hösten.. 




Mitt syfte är inte att bli helt nykter. Jag är nydligen 15 år fyllda. Men Mit syfte är att ändra min inställning till alkohol och droger. 


jag tycker det är okej att dricka ibland. Att röka på vid enstaka tillfällen. 


Men.. om man inte har gjort det.. låt bli det.. Man fassnar så lätt i skiten.

Av aldrig - 19 juni 2011 23:54

Jag är så arg.. Som dom flesta vet är micah  inlagt på BUP. 

men det ger fan ingen rätt att klanka ned på henne, Hon är ung (ja) 

Men åldern spelar veell ingen roll. Hon är  mamma (ja).

Jag är övertygaad om att Hon tar hand om Kelly  otroligt bra.

Och VET att micah älskar Kelly, 


Men seriöst. Låt henne va. Visa lite jävla respekt !??

Stötta henne isstället ? Har ni inget bättre för er eller?

ALLA KAN FÖR FAN MÅ DÅLIGT !


Nästan ingen av er känner henne personligen och ni har därför ingen rätt att behandla henne som skit,. 



väx upp.

,

Av aldrig - 19 juni 2011 23:12

Bloggens header kommer dyka upp inom kort ;) 


Har Lixom Inte Haft Tid Idag,

Av aldrig - 19 juni 2011 19:51

Tänkte bara berätta lite..  Förra året var det då det började. Första dagen på sommar lovet., 


Med mitt ex. På Tantolunden i Hornstull Stockholm. Vi söp oss redlöst packade,. Det var snutar överallt,, en av killlarna som vi hade setat med tidigare såg vi vart tagna av  snuten. Jag vart hysterisk. Bara en stund senare låg jag nedspydd över mitt ex, och var bortkopplad från allt,  Jag öppnade ögonen och över mig stog klungan av folk. Strax framför två män och en kvinna i reflexer, Det var snuten,  Hur mycket jag än bad, Skrek och grät körde dom oss in till MariaUngdom , Hela natten satt jag och klöste mig i armarna. Jag skrek,, Grät var hysterisk. Efter en lång natt fick jag träffa min älskaade... 



Vi slängde oss runt varandra,.  vi kysste varandra länge.. trots smaken av spya var kvar,  Bra en stund senare kom  killen ut som jag nu väljer kalla kalle. Det var början på en lång förjävlig smärtsam tid.. början på helvetet.

Av aldrig - 19 juni 2011 18:06

Hej . 


Ny Blogg nu. Lämnade den andra., För få en ny start om ''allt'',


Aja. Vi hörs ;D 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards