Alla inlägg under juni 2011

Av aldrig - 21 juni 2011 14:55

Kom precis hem , Har varit och handlat med morsan , Är hungrig som f*n..


I morse drack jag en smoothie gjord på Lite jouice, massa mango och jordgubbar. Och lite banan bara för få lite konsistens., Sen hade jag i lite Soygurt i, med vaniljsmak. Sjukt gott ,

Och till det mitt underbara  bröd.



Senare ska jag ut igen,Jag måste seriöst ha kakor haha.. eller lakris.. och chips ... 



Nej men ska köpa något litet sen,

Det dör man inte av.









Av aldrig - 21 juni 2011 10:30

inlägget är tidsinställt, Så nu passar jag på att lacka medans jag antagligen sitter och kollar på våra bästa år på 3;an,



Jag hatar dig, För hur du håller på. Ditt desperata jävla sätt. '' ååh,. du är så jävla snygg... tycker om dig jätte mycket ...''


en timme senare ser man komentarer på andra '' söt/fin/skitsnygg''


Och sen när man frågar,. Kommer bara förnekande tillbaks,  Jag tycker om dig, Ja. Men jag HATAR hur du gör. Jag vet inte hur ofta jag ber mig själv att bara säga hur jag tycker, Och be dig välja , Eller bara sticka ifrån dig. 


Du och din jävla dubbelmoral. 

Av aldrig - 21 juni 2011 01:17

Mår jätte illa..känner bara för  lägga mig ned och spy,,,



aja god natt.

Av aldrig - 20 juni 2011 22:00

  Uh, jag vill ha,  dock har jag inte pengar till det. Sen är Mitt hål för litet för den,. Har just nu 4mm,. har en som ska tryckas igenom ganska snart.. på 5 mm.. sen ska jag börja töja andra örat oxå ;)

Av aldrig - 20 juni 2011 21:03

Andledningen till att jag blev vegan var för att få en ny start, För att jag behövde det ansåg jag, Sen för jag började få så otrolig stor empati och medlidade för både människor och framför allt djur.


Tidigare har jag varit vegitarian till och från från 7 års ålder. Jag ville testa för min syster gjorde det. Sen vart jag det tilloch från. Sen vart jag bästa vän med en vegitarian och vart det, i två år. Sen var det med exet jag började äta kött igen.. och efter vi gjorde slut behövde jag en  ny start efter allt han och jag hade varit med om.


Sen är det mycket  bättre för både mig själv och miljön.

Av aldrig - 20 juni 2011 20:42

Ursäkta för den lilla texten, Hoppas ni ser bra .

 

):

Av aldrig - 20 juni 2011 17:52


för er som inte vet dog kan i morse kl 3,.. i en trafikolycka..

Av aldrig - 20 juni 2011 17:44

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards