Alla inlägg under juni 2011

Av aldrig - 23 juni 2011 11:40

Hhah,, texten där uppe,, (reklamen) man betalar för.. om man vill visas där vart cpppp.. texten ihoptrykt och ja ): 




Vilket som.. har sovit sjukt bra, Kollat på våra bästa år. (som vanligt på vardagar  Kl 10.20 tv 3 )



Ska äta frukost nu, sen iväg och handla lite med mamma och syster.

Av aldrig - 23 juni 2011 00:51

Mina Revben gör sjukt ont igen,, Har verkligen ont.. svårt att andas och känner mig sjukt svag,,Mitt hjärta oxå.. ryggen.. benen.. 


jag känner hur jag börjat tyna bort., Det känns som små insekter äter mig innefrån,.


Jag har så ont.. Jag läntar så efter dig pappa.. Saknar dig,, enormt, Min ängel, Min pappa, Jag hatar att jag lät dig ligga där,. se dig dö, Utan bry mig, Tyckte bara  

     '' så skönt, då slipper jag den där gubben att slösa tid på, han bryr sig ändå inte, han känner inte ens igen mig ''


förlåt mig far, förlåt mig, Jag saknar dig, Älskar dig, Otroligt, Vi syns snart igen. Jag vet att du längtar du oxå,  Min pappa...  

Av aldrig - 22 juni 2011 22:59

Vart, vart är alla när man behöver dom,? Då man behöver prata, Armar att gråta i..




Juste,. det finns inga, Inte en enda jävel kvar.

Av aldrig - 22 juni 2011 21:13

Har varit ute och cyklat nu i två timmar. Sen när jag tänkte gå en bit,. eller jag gick en bit.. sen näe jag kom tillbaks. Satt dom där. Det var inte dom därifrån, där allt förändrades. Det var Dom, Dom härifrån. Dom jag inte vill veta av. 


Varje gång jag ser någon av Dom, Får jag åter igen min panik, Ångest. Jag könner mig så fet, ful och äcklig. Och undrar vad ni tänker om mig,.Om mina feta fula ben.



Jag känner mig så osäker.Ful Meningslös. Äcklig. Jag känner mig,.

Som om jag ska sluta äta. FörAllTid. 



Av aldrig - 22 juni 2011 18:17

Luktar tomat. Uh,, ska strax byta om vilket som. 


Ska åka till graven,.. tror jag.

Av aldrig - 22 juni 2011 18:17

Luktar tomat. Uh,, ska strax byta om vilket som. 


Ska åka till graven,.. tror jag.

Av aldrig - 22 juni 2011 17:15




   


Sen vill jag lägga till att jag älskar kläder, och så. Men,. jag tål verkligen inte folk som köper saker som är ''punk'' . Det är sjukt störande. Fjortisar med nitar.. Fy fan. Mer om det senare, Ska försöka få i mig lite mat nu.. Ska ut lite senare. Vi hörs !

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards