Alla inlägg den 24 juni 2011

Av aldrig - 24 juni 2011 23:41

God Natt , Till Er Alla.

Av aldrig - 24 juni 2011 15:35

Så, Nu är jag hemma igen. Åt jätte många kakor.. Som tur det ska jagh äta grillat nu (grönsaker och sånt )  Grillat är nyttigt,,. eftersom man inte tillför fett eller så. Vilket är bra,. Sen hemgjord potatis sallad. (färskpotatis, Dill, Gräslök, vitlök, citronkonsentrat, Och champinoner. salt, peppar sen ''soya baserad naturell Yogurt.'' )


Köpte även ''Vitamin Well'' fast i vatten, Kolsyrat med smak av hallon, Den var jätte god :D


Ikväll blir det massa jordgubbar och (ev Sorbet, )


Av aldrig - 24 juni 2011 11:36

Snart ska jag och mamma (och syster+ alla andra ) åka och fira midsommar,

Hatar verkligen högtider,. hoppas jag inte ser (w)emo ut, Eller normal heller, Jag undrar alltid vad folk tycker om mig,, Om dom tycker jag är ful, äcklig, White trashe. Poser,. Elller bara konstig..


(åter igen,, ´jag kunde varit med dig nu,. där nere.. du och jag..)



Nu sitter jag iallafall och ska sminka mig strax, Dunkar Noice (vi rymmer bara du och jag)  på venyl.



Måste dra nu, Bye.

Av aldrig - 24 juni 2011 00:58

Jag mår lite bättre  nu.. Midsommar i morgon, Jag och familjen ska grilla.. 


Vilket som, Just nu sitter jag och kollar repsris på Big Brother. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards