Alla inlägg den 24 maj 2012

Av aldrig - 24 maj 2012 22:31

Jag Ska Inte Dö Längre.


Min sugardad och jag ska ses i morgon, vi ska besöka en hundkennel, eftersom jag ska få en hundvalp utav honom, Sen blir det troligen middag, utgång (?) och hotell som vid som tidigare tillfällena,

Han vill att jag ska med han till paris om tre veckor, men jag äger inget pass förtilfället så det blir ingen paris för min del.


Och för göra en sak klar för er har vi  sex, eftersom han är gift och har barn.¨


Jag förväntar mig lixom pengar, väskor , diamanter. Han sex.


Båda är nöjda. Sex är skönt. Pengar gör mig lycklig.



Har inte berättat o, honom än för er.. för jag vet redan vad ni tycker om mig.

Av aldrig - 24 maj 2012 20:02

Ville bara säga hejdå till er alla.


Jag har förlorat kampen.


Jag tänker ta mitt liv i natt.


adjö

Av aldrig - 24 maj 2012 10:52

ska börja äta måltidserstättningar i veckan som kommer.

eller mitt blivande matschema kommer se ut typ så här..

har flera altenativ.


Frukost: te, två mackor + banan. 1 dl havregrynsgröt med hallon,linfrön Te. Soja yougurt med 1 dl flingor.


Lunch ; En måltidsersättning ( shake )


Middag ; Kalorifria nudlar + bönor.  potatismos ( tre små potatisar, krydda lite mjölk) + Lax. Cesarsallad, Sallad, soppa. Wookade grönskaer, ris,


mellis ; En halv banan + halvt äpple,  en halv måltidsersättning (bar) Cola zero. Melon



Sen ska jag gå två timmar om dagen minst.


Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards