Alla inlägg den 7 maj 2012

Av aldrig - 7 maj 2012 23:26

 fryser skit mycket..'

vilket som.. matchema till morn



frukost ; en sojayougurt en banan och te, + ett glas cola  zero


lunch : Sallad.


Middag : 1 dl makaroner ungstekta grönsakeer.


Mellis ; smoothie. redbull sugarfre. cigaretter.



åt glass med min vän som är fd anroektiker idag,.. han åt massa,, två liter, slutade med att han spydde  när vi badade..

Av aldrig - 7 maj 2012 00:50

mår inte alls bra, vet inte vad som är fel på mig, men är skit ledsen.. har stark ångest.. saknar pappa. 

desutom har jag gått upp i vikt igen. 

vill bara gråta.  


drömmer hemska drömmar. vill bara gråta. Bli älskad. Ha en pojkvän. vara lycklig.


And i dont wanna live this life.


Det var så det började igen. Det var sid, and nancys fel-


jag har fått min vän att börja ta amfetamin, att få honom börja röka.


Känns som om jag innom kort kommer gå ut med vem jag är. För dom flesta vet säkert redan, om någon i min närhet skulle läsa detta skulle dom genast veta att det är jag. För jag heter inte Maja. Jag heter något helt annat.


För, vad har jag att dölja? Jag vill inte dölja, jag vill att alla ska veta min historia.


Jag älskar er, er som bryr sig. Ni är guld värda.


Puss mina käraste små läsare,

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards