Alla inlägg under maj 2012

Av aldrig - 28 maj 2012 22:03

Har sånna jävla kramper och ont i magen, vill nästan gråta och spy, kan kanppt röra mig utan det gör skit ont...


Kissade på mig förut när jag duscha, och jag är inte den typen som kissar i duschen, enda stället jag kissar på är i mina byxor på fyllan eller toaletten hemma.



Ska ut en stund och träffa en vän, sen vila.. ta några alvedon..

Av aldrig - 27 maj 2012 01:15


Ställ frågorna i komentarsfältet i detta inlägg. INTE I FRÅGESPALTEN.

Av aldrig - 26 maj 2012 23:09

Hjärtat,

 

jag tycker om dig så mycket, så otoligt mycket, och det gör så ont.. att inte veta.

 

Jag längtar efter dig, jag tänker på dig hela tiden, och både du och jag vet cad vi båda går igenom trots att du är fem år äldre än mig, så är vi i samma sits, vi har samma värderingar..

 

och du vet, du vet. Jag vill så gärna släppa in dig i mitt liv och älska dig.

 

Bara du låter oss, låt oss kämpa.

 

Bli min, älska mig.

Av aldrig - 25 maj 2012 11:52

Jag älskar mina haters.

Jag älskar mina haters.

Jag älskar mina haters.

Jag älskar mina haters.


Har inte fått min mens.. den är en vecka sen. Eller har inte haft mens på två och en halv månad. Har skit ont i magen och mår illa konstant.



desutom har jag  klamydia.



Nu måste jag fixa mig eftersom taxin kommer on en halvtimme,


vem fan åker taxi 29 mil (?)

Av aldrig - 24 maj 2012 22:31

Jag Ska Inte Dö Längre.


Min sugardad och jag ska ses i morgon, vi ska besöka en hundkennel, eftersom jag ska få en hundvalp utav honom, Sen blir det troligen middag, utgång (?) och hotell som vid som tidigare tillfällena,

Han vill att jag ska med han till paris om tre veckor, men jag äger inget pass förtilfället så det blir ingen paris för min del.


Och för göra en sak klar för er har vi  sex, eftersom han är gift och har barn.¨


Jag förväntar mig lixom pengar, väskor , diamanter. Han sex.


Båda är nöjda. Sex är skönt. Pengar gör mig lycklig.



Har inte berättat o, honom än för er.. för jag vet redan vad ni tycker om mig.

Av aldrig - 24 maj 2012 20:02

Ville bara säga hejdå till er alla.


Jag har förlorat kampen.


Jag tänker ta mitt liv i natt.


adjö

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards