Alla inlägg den 1 februari 2012

Av aldrig - 1 februari 2012 15:20

Har börjat snacka med en kille, Han är så, Vet inte riktigt. Men förstående, Rolig, drägg, 

Men, Omg, Haha.  Man kan nästan tro att han är min drömars man. 


Jag tänker rå banta nu, så jag kan åka till dig om 18 dagar, Hade arit massa kul, Supa gärnet. Näcka, flumma, Röka, Massa.  Så jävla söt.. Omg.


Började med allevo fiber + idag, märker inte någon skilnad, mår bara illa. Men ger dom en chans. Dom kostar 60-100 och finns på apoteket och större butiker. Sen är det 90 tabletter i. Så dom räcker typ en månad.

Av aldrig - 1 februari 2012 00:16

Jag har bestämt mig för bli frisk, Jag känner redan att jag är på väg, fast jag vet att jag aldrig kan bli helt återstäld,  Man kan inte bli 100% frisk av någon ätstörning. 


Jag ska sluta ta concerta, har inte tagit det nu på ganska länge, men jag vet att jag förändras, Jag har sömnproblem som fan, ångest, Hallicunerar, och massa,   Innan jag började ta  det mådde jag bättre. Var inte alls lika nere och ångest fylld, Jag är så rädd att mamma ska tas i från mig, Mamma är allt för mig, Min ängel. Minns den där kvällen min soulmate läste dagboken om pappa, den dagen han började prata om sin begravning, den dagen han sa att han skulle dö. Rakt framför mig och sister. Vi grät. Men lyssnade och såg till att det blev som han ville. Jag var 11 år då. Och visste före alla andra att pappa skulle dö. 


När pappa fick sin sjukdom sa jag till Mamma och dom andra, ''Pappa kommer dö, Han överlever inte dethär mamma,'' Mamma älskar pappa fortfarande och saknar han lika mycket som jag. Hon sa att om hon hade vetat att han var sjuk, hade hon aldrig lämnat han. 

Hon ångrar sig.  Min mamma och min pappa, är kärleken själv. Dom har alltid tagit hand om mig, skyddat mig.  Mina syskon barn ska snart flytta. Långt bort. Jag kommer dö. Nej inte dö kanske men,. Min värld kommer gå i krasch. Dom är mina små, Dom som ger mig hopp och stöd. Jag ska ringa läkaren om två veckor, Om mina sömnproblem och berätta om min ångest, be om hjälp. Jag  är trött på leva såhär. Men samtidigt känner jag att jag inte förtjänar att vara glad.


Aja, Jag har skaffat bantnignspiller. Ska börja ta dom i morgon. En komentar skulle uppskattas.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards