Alla inlägg den 5 februari 2012

Av aldrig - 5 februari 2012 22:11

Skärde upp låren nyss. Armarna med, Kröp ner i badet. Skar mer. Det är avslappnande. En njuting. Jag tycker det är skönt. Jag har så mycket ångest. Käkade nyss. Två pannkakor och en macka. Det var det första sen jag åkte. 


Jag hatar ångesten efter man legat och åkt hem. Längtar  tillbaks. Jag fäster mig vid folk så enkelt. Vill veta vart jag har folk. Orkar inte skriva mer just nu. Bye.

Av aldrig - 5 februari 2012 20:58

Jag är hemma nu, Vi trängde ihop oss i hans säng, Han höll om mig,låg och viskade till varanda hela natten, Vi diskuterade allt från politik till sex.Jag killade hans nacke. Sen kom vi allt närmre, jag var nervös. Ja ville, Ja ville verkligen. Men jag vågade inte. Ingen av oss hade nämnt ordet SEX, eller att vi skulle ha det, Han to mig på mina bröst, Tröck upp mig högre upp. Rörde mig över hela kroppen. Kysste och naffsade.


Jag har aldrig varit.. så vad ska man säga förut? hans syster låg på hans golv och sov.  Jag låg i hans famn. Och jag var helt stenis på att han ville samma. Samma som jag hade känt hela kvällen. Kemin.


Han lirkade av mig trosorna och viskade några ord om att han skulle förlänga spelistan innan han snabbt kom tillbaks. Han viskade i mitt öra och frågade ; är du bra på att suga? Ja svarade först självsäkert JA. Men sen ''Eller alltså jag vet inte..'' Han bad mig gå ner på han, Och jag viskade tilbaks. Inte nu när hon är här. Han tog tag i mig,. lyfte upp mig och la mi på rygg. Vi Låg med varandra. Jag trodde inte att det skulle ske helt ärligt. Dock kan jag säga er en sak. 


Jag har aldrig haft ett sådant skönt sex i hela mitt jävla liv. Trots att vi var tysta som möss. Det var helt lovely. Perfekt. Insåg nyss att jag har bitmärken på mina bröst, min hals. Men.. Det får mig tänka på han. Saknar han. Trots att vi snart ska ses igen. Längtar. Hoppas vi kan få vara ensmna då. Att du stannar kvar hos mig. 

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards