Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Långt långt bort.

Av aldrig - 1 februari 2012 00:16

Jag har bestämt mig för bli frisk, Jag känner redan att jag är på väg, fast jag vet att jag aldrig kan bli helt återstäld,  Man kan inte bli 100% frisk av någon ätstörning. 


Jag ska sluta ta concerta, har inte tagit det nu på ganska länge, men jag vet att jag förändras, Jag har sömnproblem som fan, ångest, Hallicunerar, och massa,   Innan jag började ta  det mådde jag bättre. Var inte alls lika nere och ångest fylld, Jag är så rädd att mamma ska tas i från mig, Mamma är allt för mig, Min ängel. Minns den där kvällen min soulmate läste dagboken om pappa, den dagen han började prata om sin begravning, den dagen han sa att han skulle dö. Rakt framför mig och sister. Vi grät. Men lyssnade och såg till att det blev som han ville. Jag var 11 år då. Och visste före alla andra att pappa skulle dö. 


När pappa fick sin sjukdom sa jag till Mamma och dom andra, ''Pappa kommer dö, Han överlever inte dethär mamma,'' Mamma älskar pappa fortfarande och saknar han lika mycket som jag. Hon sa att om hon hade vetat att han var sjuk, hade hon aldrig lämnat han. 

Hon ångrar sig.  Min mamma och min pappa, är kärleken själv. Dom har alltid tagit hand om mig, skyddat mig.  Mina syskon barn ska snart flytta. Långt bort. Jag kommer dö. Nej inte dö kanske men,. Min värld kommer gå i krasch. Dom är mina små, Dom som ger mig hopp och stöd. Jag ska ringa läkaren om två veckor, Om mina sömnproblem och berätta om min ångest, be om hjälp. Jag  är trött på leva såhär. Men samtidigt känner jag att jag inte förtjänar att vara glad.


Aja, Jag har skaffat bantnignspiller. Ska börja ta dom i morgon. En komentar skulle uppskattas.

 
 
angie

angie

1 februari 2012 10:03

Du har det inte lätt du.. Kan inte föreställa mig hur det är att förlora sin pappa, jag har precis fått min tillbaka..

Det är bra att du slutat med concertan iallafall, ett missbruk kommer inte att göra saker och ting lättare, tro mig!

Och du förtjänar visst att vara glad! Det är YTTERST få människor i världen som inge förtjänar att vara glad, och jag tror inte du är en av dom faktiskt :)

Det är ingen lätt resa till att må bra, men den är värd att ta.

http://addictlife.bloggplatsen.se

aldrig

1 februari 2012 15:19

Tack så mycket söta du! :')

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aldrig - 7 mars 2013 00:43

Har lyckats fixa en tillfällig header till min nya blogg (tack vare tipset jag fick) tackar massa för det! Till och med otekniska jag klarade av det HELT SJÄLV.   På länken nedan finner ni den nya iaf. Kommer blogga här om jag behöver skriva av...

Av aldrig - 6 mars 2013 23:31

Har ångest . Åt två bagels ikväll plus godis spytt lite, mått sämst. ska börja med abc. Sen efter dieten köra soppdiet/fasta. Längtar efter fastande enormt! Fasta och dulco är bäst! V är bäst, han får mig skratta massa. Till och med när han ret...

Av aldrig - 5 mars 2013 15:07

Har en ny blogg på G.  Kommer börja blogga på  den såfort jag lyckats göra en header till den.   Suger på tekniska saker, Någon snäll själ som orkar hjälpa mig, eller har tips på något bra pogram där man kan göra?     ...

Av aldrig - 4 mars 2013 00:36

Har tänkt lite.. och har kommit fram till att ta en litet uppehåll från bloggen. Det är nog det bästa jag kan göra tills vidare.   Behöver lite tid för mig själv och  tänka över vad jag faktiskt vill, Vilken väg som jag faktiskt vill ta och välja...

Av aldrig - 1 mars 2013 23:46

Helt ärligt orkar jag inte mer. Vill inte leva längre. Orkar verkligen inte mer..   Har bestämt mig för ge upp. Döden är den enda vägen ut ur helvetet. Jag känner mig redan mer död än levande, så det lär inte bli någon större skillnad.   Inge...

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards