Alla inlägg under april 2012

Av aldrig - 13 april 2012 03:26

Av aldrig - 13 april 2012 02:44

Har beställt ett pat böcker nu, och jag har bestämmt mig för inte bli frisk, men sluta hetsa, sluta spy.

Men inte bli pro-ana heller..


utan att.


bli fiende med maten.


för att 


i himmlen får jag äta.

Av aldrig - 13 april 2012 02:12

du ljuger. duu ljuger hela tiden,


Fy fan för dig alltså.

Av aldrig - 13 april 2012 01:17

Känns som om hela mitt liv är en stor fet avtändning.

Har varit utan i en vecka nu.  Känns som evigheter utan det.


Sist vart jag stekt på endast 2 st 54 mg. Normala fall tar jag en halv burk. 


Min mun törstar efter mer, jag vill ha mer och mer. Jag nöjer mig inte med det minsta, Jag tar allt. Allt det jag vill ha.


Jag tar dina läsare, dina pengar, din pojkvän. Din alkohol, din hund, dina cigaretter. Din mamma, Din flickvän. Ditt hus. Ditt busskort. Ditt knark. 


Ge mig. Jag tar allt. ALLT ALLT det jag vill ha,


Jag önskar att Mina älsklingar var här, då hade vi kunnat punda tillsammans och knullat hela jävla natten.

Av aldrig - 12 april 2012 19:00

är så tjock!

Måste börja sköta mig igen, ingen har komenterat att jag har blivit smal på 3 månader..


Jag har blivit fet igen,.. så jävla snuskigt.

Måste vara snygg när baby kommer till sverige, Jag och min flickvän ser fram emot hans besök.


Lär nog bli minst en trekant.


Hhaahahahaha älskar en viss ''glamormodells'' komentarer. Och att hon påstår mig spamma hennes blogg. Komenterar ju bara Liiiite. 

Hon kan vell inte ta kritik, Hon ser ju ut som en kärring, desutom som en transa. Och hennes kropp är jätteskev + hennes bröst är skitfula och misslyckade.



Nej nu ska jag ut naked och röka  och dricka lite kaffe. Undra om mins grannar gillar min rumpa..


Av aldrig - 12 april 2012 02:47

Har ett super hett tips för er som önskar längre hår, snabbt!


Kommer berätta innom ett par dagar, lägga upp före och efter bilder på MITT hår.



Av aldrig - 12 april 2012 01:36

Ska börja banta i morgon  bitti.

Håller kolla runt efter en lämplig diet nu. Och har ju mina pills, ska beställa lite mer pills nu i morgon, som tydligen ska funka asbra. Som ökar fett förbränningen och inte bara stillar hungern, har ju mitt ful tjack också. 




2 pills ca en timme innan varje måltid + 3 dl vatten.


1 dl sojayogurt + en kiwi, 1 msk frömix ( linfrön, solrosfrön  samt pumpafrön)


lunch : 1 dl isbergsallad, 1/4 del rödlök, två körsbärstomater + 1 dl sojastrimsgryta.


Middag: 2 dl ungsbakta wookgrönsaker + ett kokt ägg


övrigt : 3 koppar te, utan något i. 3 koppar kaffe med sukkteter och sojamjölk i. 



Har ni några tips på bra dieter som är häslosamma som denna? Eller bantningstips?


Lämna gärna en komentar, eller länka till en bra moterverande blogg!


OCH INGEN PRO-ANNA SKIT,, !! Försöker bli frisk här alltså.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards