Alla inlägg den 19 april 2012

Av aldrig - 19 april 2012 12:13

Har ätit sex mackor idag, känner mig vidrig. Så jävla äcklig. För jag vet att mamma kommer komentera '' oj, vart är allt bröd? Vad mycket du ätit..''


det är då man vill säga '' Men det är lungt mamma, jag har spytt upp det''


Men jag kämpar dagligen med att inte spy, får kvällningar lätt, och är illamående i skolan och kräks nästan av minsta lilla.


Jag kom precis hem nu från skolan, har  haft två nationella prov idag,orkar inte stanna kvar, och nu smsar dendär lilla horan i klassen mig som vanligt.


'' Kommer du?!''

'' Du måste komma tillbaks till skolan''



Säger bara en sak till dig lilla du. Din röv är skitstor, som en ankstjärt.

Har aldrig sett något liknade förut.

Du är fett ful. Både in och ut. Precis som alla andra freak  i klassen.



Väntar nu på älskling, hon slutar om en halvtimme, sen kommer hon hit. Och det ska bli massa bra.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards