Alla inlägg den 15 april 2012

Av aldrig - 15 april 2012 01:49


våra nätter.

våran musik.

der gör så ont.


D, Kom tillbaks. Rädda mig. Kom nu. Visa att du är min prins. Min vän, att du aldrgig ljuger,

att allt blir bra, att jag klarar det. Jag har till och med lämnat pillerna för dig.


Jag ber dig.

Ge mig din kärlek. Visa att du är en man.

Av aldrig - 15 april 2012 00:31

varför har inte du lagt ut någon bild på dig?
för de skulle ju vara intressant att få veta hur du ser ut, och hur du bor.



svar ; Det skulle förstöra min framtida karriär, Jag trivs med vara anonym. Det ger mig friheten till skriva det jag vill, om jag skulle visa vem jag var skulle jag inte alls kunna skriva lika öppet som jag idag gör.
 

hur mycket väger du?

Svar ; Har inte dina föräldrar lärt dig att man aldrig frågar en kvinna om hennes vikt?

hur länge har du haft bulimi?

svar ; Jag har alltid haft svårt med maten, men det blev ett problem i 5;an då min pappa blev sjukare och gick bort, då slutade jag äta, eller åt som en myra., har haft ätstörningar sedan 11 årsålden kan man säga,

berätta din bulimi historia lite kort. hur började allt?

svar ; Pappa blev sjuk, en kille i klassen kallade mig tjock, så började jag svälta mig själv, gick ner massa, sen började jag äta igen, gick upp igen, sen började jag joja, och sen hörde jag talas om att man kunde äta, sen spy upp maten. Och det tyckte jag och min dåarade bästa vän ( som idag är min flickvän) var en lysande grej. Sedan dess har vi båda varit sjuka.


Har du ngn gång funderat på varför saker är som dem är?
svar ; Ja, Det gör jag dagligen.


Vad menas med avtändning?
svar; Eh, precis som det låter, Av Tänding, Det lämnar kroppen, Det känns som du håller på dö. Flashback är din vän. Där finner du allt du behöver veta om droger och dyl.

Knarkar du?
svar ; Inte bokstavlingen, jag håller på dumpa fultjacket. 

Vad heter du?
svar ; Har redan svarat på det, tänker inte berätta,





Vad är en tyngsta drogen du tatt?


svar ; Amfetamin,

När förlorade du oskulden?


svar ; Vintern 2009, den 2 november, om jag minns rätt. Var 13 år. På en bänk.


Hur mkt väger du?

svar ; att ni aldrig ger upp. MAN FRÅGAR ALDRIG EN KVINNA OM HENNES VIKT.

Vad heter du i efternamn ?

Vem betyder mest för dig ? 

svar; Hon. Han är bara ett offer jag vill knulla tills han dör.

varför tar du droger?

svar ; för göra en lång historia kort, jag satt en dag i en jävla tunnel med ett par pundare, vips hade jag rökt min första joint. Vips hade jag rökt flera, vips så hade jag börjat boffa, och ta överdoser, sedan kom mina små pills.


 Varför vill du inte bli frisk ?


svar ; Man kan aldrig bli frisk från en ätstörning, det finns alltid med en, jag vill bli bättre. men inte just nu.

 Vet din kille om att du är otrogen mot honom ?


svar ;  Nej, vi är inte tillsammans, Jag är bara hans ''prettyy guuurl from sweeden.''



vad tycker han om de?



Vad han tycker, ingen aning. Han ljuger ju för mig dagligen. Han tycker jag är en hora, och att jag knullar runt,


Vem älskar du mest din tjej eller din kille? om du måste välja en?


svar : Jag vill inte begränsa min kärlek. Jag och hon älskar varandra på ett vis jag aldrig kommer älska någon annan. Hon är kvinnan i mitt liv.

Killarna kommer och går, men hennes och min eviga kärlek kommer alltid  bestå.



Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards