Alla inlägg den 14 juli 2011

Av aldrig - 14 juli 2011 23:14

Jag har tänkt på  en sak, om er, som kollar min blogg, Om varför ni gör det,,? Om ni är samma varje dag eller bara kommer in lite randomt här,..?


eller om ni kollar dagligen och så...

Av aldrig - 14 juli 2011 18:00

är med min underbara vän nu antagligen,, kommer lixom inte ha tillgång till  data på X antal timmar,.. 



Av aldrig - 14 juli 2011 14:37

Jag drack i förrgår, Spydde ned mig själv.. efter två groggar och någon klunk rent..


(skrev ett inlägg förut men datan laggade och allt försvann...)



Jag vill inte vara Nykter, Jag vill inte sluta knarka. När jag är full, hög, Borta, Nedspydd, deckad, och ranglar fram, det är då jag kännner att jag passar in. När man drar ett bloss från jointen som är proppad med brunt (hash) , då när jag andas in gasen från påsen, eller tar en klunk sprit.


Jag ska till stockholm snart igen. Längtar tills jag sitter där på Tanto igen. Full som fan. Fnissandes, Klängandes på *****.  Pissa på en äcklig toa och simma runt i vantnet och sedan väsnas och sitta och röka i tunnelbanan.


Då känner jag att jag är jag.   Jag älskar Hash. Jag älskar att boffa. Jag älskar att spy, Jag älskar dricka mig redlöst full och bråka, Knulla. Vara jobbig,


Jag kommer aldrig sluta. Min Kamp om knarket. Jag  kommer aldrig sluta, 

För jag är en jävla PUNDARE, 


Borta Bra,  Medvetslös Deckad Bäst.

Av aldrig - 14 juli 2011 12:06

Ska klä på mig och sen hämta ut lite paket från posten..


Delar med mig ett klipp så länge,



Av aldrig - 14 juli 2011 10:45

        


KLOCKREN BILD...

 
Av aldrig - 14 juli 2011 10:00

Här är en kanon kille med bra blogg, Oxå om förlust och så ):

 www.trasig.nu


Ni borde alla ta er en varsin titt.

Av aldrig - 14 juli 2011 02:10

Jag står inte ut, Jag KLARAR inte mer, jag kan inte älska dig.. snälla,,. jag vill vara din vän.. inte mer.. men ja kan inte nobba dig,, alltså det känns fel.. för jag älskar inte dig,..  jag vill inte såra dig.. men alltså det går inte. Vi kan inte vara tillsammans du och jag, Det är inte rätt.


Jag älskar ju  'mr X'  .. Jag vet seriöst inte vad jag ska göra.. hur .. snälla.. seriöst... hjälp mig.. jag klarar inte dethär..

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards