Alla inlägg den 2 september 2012

Av aldrig - 2 september 2012 23:20

Vi ses snart igen.

Men måste..ha lite egen tid.
Inte dela med mig av det jag går igenom just nu..då jag verkligen inte kan hantera situationen längre.
Jag klarar inte av det.

Av aldrig - 2 september 2012 22:24

Varför orkar jag ens bry mig om någon som skiter i mig..
Alltså.. Fy fan.

Av aldrig - 2 september 2012 19:01

Har inträffat.
Helvete.

Av aldrig - 2 september 2012 19:01

Har inträffat.
Helvete.

Av aldrig - 2 september 2012 06:36

Hur kan man vilja.. Önska att man var någon nära?

Saknar diiiiiiiig!

Av aldrig - 2 september 2012 01:20

Har blivit våldtagen.

Jag gick i nian.
Kände honom sen en vecka tillbaks.

Jag ville inte,
Han lyssnade inte.
Jag får skylla mig själv.

Det har snart gått ett år., och fy fan så jag hatar dig ditt vidriga äckel.

Av aldrig - 2 september 2012 01:20

Har blivit våldtagen.

Jag gick i nian.
Kände honom sen en vecka tillbaks.

Jag ville inte,
Han lyssnade inte.
Jag får skylla mig själv.

Det har snart gått ett år., och fy fan så jag hatar dig ditt vidriga äckel.

Av aldrig - 2 september 2012 00:17

Jag älskar dig Linnéa.
Jag hatar hur det blivit..blivit mellan oss.
Det var du och jag, du och jag mot alla andra, mot världen.

Men vad hände..?
Vart var det vi tappade bort varandra?

Det är antagligen mitt fel. Mitt fel.
Det med Stockholm..det med droger.
Killar.
Knulla runt..sno varandras män.
Pumpa in heroin.
Tomma ensamma nätter eller våldtäkter?
Vinter kylans piller?
Jag älskar dig så..så att det gör ont.
Men jag vet att det vi har, eller brukade ha.. Inte längre existerar.

Du gick vidare., blev den du förtjänade.
Bada i pengar. Massa pengar, nya kläder.
Bli en brat.
Och jag.. Jag är fortfarande den smuttsiga lilla slynan.
Som vägrar bli som alla andra.

Det kanske är så..det kanske är så att det inte är vi längre,.

Det gör så ont.. För jag älskar dig.
Du är mitt liv. Min vackra fina flicka..

Hoppas du är lycklig.
Hoppas NI är glada. Lyckliga.
Att jag gett upp.
Från och med nu är ni som döda för mig.
Vila i frid.
Båda två mina kära vänner, jag älskar er så.
Men nu har ni gett mig era sista sår.

Jag klarar inte mer.

Och jag saknar Dig..och ja..ville bara att du skulle veta det.
Att jag saknar dig.
Fast jag säkert inte borde det eller så..
Jag hatar verkligen sånt..
Dessutom..det som hände..så känns det en gnutta fel..jag brukar inte knulla med mina vänner..
Aldrig.
Det är in ut sprut slut. Sen hörs man aldrig av igen förutom " hej ligga? Jag åker förbi din stad om 1 timme..ses då? ;)"

Sen ja.

Jag är absolut inte van vid dethär..och vet inte alls hur jag ska hantera allt.

Om
Du nu läst dethär..DU alltså..
Säg något då.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards