Alla inlägg den 1 september 2012

Av aldrig - 1 september 2012 01:43

Hela mitt liv har jag levt som en havets spillra När ni hör om mitt liv tror jag säkert att tårar trillar,

Men nu är det så här,jag vill börja om Så kan ni stänga av erat snyft nån gång

Jag vill bara komma in till land  Bara komma in till land Hela mitt liv har jag blivit omhändertagen Hela mitt liv, färdigtuggat käk i magen Jag har gett fan i allt, flummat hit å dit Och blivit inlagd i vårdarnas skit Nu när jag vill nåt själv, tänker ta det kallt Får jag bara snack, ingen gör nåt alls Får inget jobb, slöar bort min chans Jag vill bara komma in till land  Bara komma in till land Jag har en dröm, fast den utan skolkunskaper En liten dröm som jag drömmer när jag är vaken Jag vill jobba med folk som haft det snett som jag Det vet jag nånting om kanske mitt jobb blir bra Om de vill ha en pundare som jag Om de vill ha en pundare som jag Jag vill bara komma in till land  Bara komma in till land Jag vill bara komma in till land. Bara komma in till land.



Ut i kylan Du stinker öl Ut i kylan Vad gör jag nu? Tar mej en iskall öl Snor mej en iskall bil Drar igång och kör rakt in i helvetet. Ut i kylan Jag och min öl. Inne i värmen finns mina vänner inne i värmen kunde vi va' Om vi hade en egen gård där vi kunde ta hand om varann Där vi inte kör ut varann Ut ikylan med iskalla regler inne i värmen kunde vi va'.



Vi är barn av vår tid Vi är barn av vår tid Är du rädd för ditt eget barn Lilla mamma...? Våra tidsfördriv Våra tidsfördriv Är att slå pensionärer på käften Eller hur Lilla mamma...? Vaktbolagen kommer snart Då blir det en jävla fart Dom har betalt för att jaga ungar Gården är stängd för lände sen Snuten jagar tonårsgäng Natten är så hård För betongens kungar Vi är barn av vår tid Vi är barn av vår tid Är du rädd för ditt eget barn Lilla mamma...? Thinnertrasan vandrar mellan husen Thinnertrasan tänder alla ljusen Thinnertrasan tar mig Till ett annat land Där jag kan vara en höghus baby Säga till tjejen att, mabye... Så kan vi segla på molnen tillsammans Come on my darling Vi glömmer allt annat Farsan sitter hemma framför TV:n Morsan sitter antagligen breve Lika bra att ta sig ner till EPA:s torg Där kan vi låta betongen gunga! Gasa och sniffa och flumma! Där kan vi segla på molnen tillsammans! Come on my darling Vi glömmer allt annat!


Jag saknar stockholm så, den jävla ångesten, saknaden, alla ni där.

Ni. Både kvinnor och män,

Ni som hatade mig,

Ni som älskade mig.

Ni tjejer, vi som låg i buskarna och fnissade.

Ni killar som alltid bråkade, drack lite för mycket.

Det gör så jävla ont, ALLT som hände, smärtan, saknaden, såren som aldrig kommer läka.

Känner att jag måste ta mig dit, göra det som måste göras.

Men jag vill inte, men samtidigt så vill jag en, en allra sista gång.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards