Alla inlägg under oktober 2011

Av aldrig - 16 oktober 2011 20:46

Av aldrig - 15 oktober 2011 12:02

Igår på stan.. vi kom inte med bussen, Några raggare åkte förbi

frågade om vi ville ha skjuss hem, vi sa ja. Sen när vi nästan var hemma säger killen i bak med mig '' vi ska inte våldta er idag, det tar vi nästa vecka för nu ska vi hitta några smaaaala tjejer''


Precis efter han avslutade sin mening säger hans kompis '' Du, säg förlåt det där var jävligt elakt. Man säger fan inte sådär till en brud. Du är fan helt sjuk i huvudet'' Sen säger hans vän till mig '' Skit i honom, han är en idiot. Ta mitt numner och hör av dig om du behöver skjuss eller bara behöver en vän''


Sen efter han knappat in sitt nummer så säger han som kallade mig tjock:

Förlåt. Jag säger saker som jag inte menar när jag är full. Slå mig!

Ta mitt nummer iallafall så kan du smsa mig någon gång!



Raggare är snygga. Men.. sen är det där.. med att jag kan inte... jag är för ful  Men innan jag dör ska jag ha knullat med en. Och haft ett förhållande.


jag bryr mig inte..


Av aldrig - 14 oktober 2011 19:14

NMåste måste. Annars dör jag. 


och svara för fan på sms. Jag pallar inte vara hemma.SNäLLAAAAH

Av aldrig - 14 oktober 2011 17:57

Att äta :

Gurka,

Tomat

All lök

vitkål, morötter, rödbeta

paprika

banan

hallon

blåbär

granatäpple

olivolja

Linser

soja mjölk 

Salladshuvud (vad det nu heter..)

Sparris och spenat.





Ibland: (EN GÅNG I MÅNADEN....)

Sojayogurt

Tofu

Tofuglass

Nötter

Fruktsallad

potatis/ris/pasta



OCH INTE HETSTRÄNA ELLER SPY. ABSOLUT IIINTEEE !

Men ta en promenad varje dag efter skolan och så. 

Av aldrig - 12 oktober 2011 09:55

Har börjat planera mammas julklapp, Men funderar på om hon inte ska få den nästa år, I present, När hon fyller 50. 

Det ska bli ett stort lapptäcke. 150x200  Typ som ett vanligt men.. Ja, 


Ska även vara brodyr längst ner, ett hjärta som står mamma i. Samt sidenband på kanterna, Ska sätta in mitt löshår snart igen tror jag, Uh, saknar verkligen att vara blond,.. var ju tvungen att bli brunhårig isamband med min hårförläning.. (det suger) Jag älskar att vara Blondie. ¨

Vill inte vara en Brownie ..

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards