Alla inlägg den 11 oktober 2011

Av aldrig - 11 oktober 2011 19:01

Jag har redan nästan en ny kille på g (eller flirt,..)  Han är min typ. Riktigt jävla snygg. Drägg.  


Jag Kommer Få SUPA igen. Röka På.

 sniffa lim       


Underbart. + att... jag vart kallad alkolist idag, Jag är verkligen inte alkolist. Jag är konstnär. Jag är deprimerad. Har ätstörningar, Jag dricker för att det är skönt, Att komma till sin egna lilla värld.


Slampanh.

Av aldrig - 11 oktober 2011 17:16

jag är så jävla jävla arg. Jag och min syster/allra bästa vän är osamns..  (tror jag) hon vill inte träffa mig längre. En annan vän hatar mig för jag knullade med han killen.. och jag får fan inga pengar som jag SKULLE fått. För mamma uppenbarligen snott 1200 av MINA pengar. Så,. Jag får inte det jag skulle fått tillbaks för det jag skickade tillbaks, ( skickade tillbaka kläder och nu har pengarna kommit igen och dom är MINA eftersom mamma betalde det med MINA pengar. Men NEJEJEE det ska hon tydligen ha .)

Av aldrig - 11 oktober 2011 13:00

Jag och min 'kille' har gjort helt slut nu. Men jag bryr mig inte, Det enda jag bryr mig om då är Alkoholen, Och sexet.


Jag har varit hos han i en hel vecka, Eller på kvällarna.   Det började ju med att jag spydde ner honom, innan vi kände varandra sen att jag bad om ursäkt och vi träffades, Vilket som. I fredags skulle vi ha myskväll. Han och jag och alkohol,  När han fick samtalet om att han ska bli pappa. Hans ex var gravid i vecka 19.  Där var min kväll sabbad... Jag drack ändå, vart packad. Sen nästa morgon var det förstajag gjorde var ringa dit min bästa vän. Klockan tolv var vi igång och drack igen.  Och han åkte till henne, jag och min vän Drack allt som fanns.


Senare på kvällen drog vi ut, Kissade på ett gatuköks toalett och jag snodde doftspray och boffade. 


Pratade med en vän i malmö, Jag grät under hela samtalet men tillsist mådde jag toppen. Han är grym.


Vi gick in på en krog och kissade igen, innan vi åkte hem till ''han'' jag hade nyckel hem till honom. Och sedan spydde jag ner lägenheten, på söndagsmorgonen vaknade jag och städade, rökte och somnade om innan jag ringde min killkompis som kom och var med mig, Vi käkade massa godis, Pizza och rökte, Medans jag drack upp det sista vinet och ölen, 


Sen på natten kom han hem, vi snackade, och han sa att jag bara skulle hamla ikläm om vi fortsatte så, och att han tills hans ex ringde att vi skulle bli ett par, Men så blev det inte. 


Nu ska herr spyuppsamlare bli farsa. det började med alkohol, och slutade så. Första natten jag sov där spydde jag överallt, Sista natten med. 


Men skit samma. Jag ville bara ha dig för knulla med, att få supa med. tönt


har varit hos skolsyster och pratat, jag erkännde att jag har rökt på, att jag gjorde det. Att det är lättare att få tag på röka än alkohol för oss unga. Att jag har varit packad hela helgen, att jag och min kille som jag var på g med har ''gjort slut'', Min skolsköterska har varit min barnläkare och så, Alla i min familj har haft henne. Hade henne på bvc, på min förra skola ett tag och nu igen. Känner att jag kan lita på henne, och snacka, eftersom jag vuxit upp med henne. Ska till kuratorn i morgon och min skolsköterska nästa måndag igen, Och prata mer. Ska berätta om mina ätstörningar...

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards