Alla inlägg den 17 mars 2012

Av aldrig - 17 mars 2012 10:57

Vaknade nyss, jag och min älskade har börjat snacka igen, och flirta fånigt till varandra.

Insåg hur mycket jag saknade han, så smsade han mig härom  natten '' älskling..''
Sen var det klippt igen,  Han är bäst, skitsnygg, spinkig, fin fin fin och han ska bli min min min.


Har ätit ett helt paket kakor, godis + en liter cola sen igår.


Ska bli bättre, ska bli fin, Tunn.


Jag och bror satt och kollade på top model america härom dagen, så kollar han på mig och frågar om ja tycker deras kroppar är vackra.

Hans ord tränger in i mig, och tårarna skaver fram och jag viskar '' Nej'..'' Men vill bara skrika ''Ja!''.

Sedan säger han '' Det gör ingen kille heller.''


Han måste sett mina skisser, Mamma kanske har berättat. Men jag bryr mig inte. Jag älskar min bror.

Han är bäst.


Ska kolla runt i kväll på olika recept. På måndag börjar jag igen, att leva denna hälsosamma livstil fylld med ångest och kalori räknande nätter.

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards