Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

En patient med borderline-störning uppvisar ofta ett impulsivt beteende när det gäller pengar, mat och sex. Borderline-störning uppträder ofta tillsammans med andra psykiatriska problem, särskilt bipolära sjukdomar, depression, ADHD, ångestsjukdomar,

Av aldrig - 23 januari 2012 01:05

det var då, jag läste det, och efter online testerna gjordes mina misstankar blev större,¨


Jag kan inte kontrolera pengar, måste köpa köpa köpa,  Och min realation med mat känner ni till, Och sex, jag ligger med killar jag knappt vet vad dom heter, eller helt oskyddat.  Och jag jag har ångest, panikattacker dock har jag tagit mig ur min despretion nydligen.



Jag vill vara lycklig, Jaag är det, men jag ..är inte som alla andra, Så länge jag inte får ADHD, Asperger eller dyl som diagnos blir jag glad, Borderline skulle vara , jag vet inte.



Jag vill bara slippa tänka på allt. Vara smal, leva hälsosamt. Vilket inte längre finns i min värld, Allt handlar  om kalorier... Allt, In,ut. kräkas, Mortion. fett. Vikt. Allt.



JAG vill slippa tänka på allt. Bli frisk, en gång för alla. min psykolog berättade också för mig att jag måste bli frisk för lyckas som skådespelare, Att en bra hälsa är viktigt i det tuffa yrket, Jag vill inte till hollywod, jag vill till dramaten, Men att jag måste bli frisk,.. bli lycklig. Har bestämt mig för sluta med alla piller också. Dricka alkohol ibland, men inte knapra concerta, boffa eller röka på. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av aldrig - 7 mars 2013 00:43

Har lyckats fixa en tillfällig header till min nya blogg (tack vare tipset jag fick) tackar massa för det! Till och med otekniska jag klarade av det HELT SJÄLV.   På länken nedan finner ni den nya iaf. Kommer blogga här om jag behöver skriva av...

Av aldrig - 6 mars 2013 23:31

Har ångest . Åt två bagels ikväll plus godis spytt lite, mått sämst. ska börja med abc. Sen efter dieten köra soppdiet/fasta. Längtar efter fastande enormt! Fasta och dulco är bäst! V är bäst, han får mig skratta massa. Till och med när han ret...

Av aldrig - 5 mars 2013 15:07

Har en ny blogg på G.  Kommer börja blogga på  den såfort jag lyckats göra en header till den.   Suger på tekniska saker, Någon snäll själ som orkar hjälpa mig, eller har tips på något bra pogram där man kan göra?     ...

Av aldrig - 4 mars 2013 00:36

Har tänkt lite.. och har kommit fram till att ta en litet uppehåll från bloggen. Det är nog det bästa jag kan göra tills vidare.   Behöver lite tid för mig själv och  tänka över vad jag faktiskt vill, Vilken väg som jag faktiskt vill ta och välja...

Av aldrig - 1 mars 2013 23:46

Helt ärligt orkar jag inte mer. Vill inte leva längre. Orkar verkligen inte mer..   Har bestämt mig för ge upp. Döden är den enda vägen ut ur helvetet. Jag känner mig redan mer död än levande, så det lär inte bli någon större skillnad.   Inge...

Presentation


16 år.
Ätstörd
Ångestdrabbad
Gräsrökande
Pillerknaprande
Oönskad
Vegetarian


Gästbok!

Fråga mig

139 besvarade frågor

.

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Kategorier

Arkiv

RSS

Omröstning

Kärlek är för dom. Dom som har tur(?)
 Kärlek finns inte.
 ja,
 Nej.
 Vah?

Tidigare år

Nedräkning.


Ovido - Quiz & Flashcards